penya esperdenya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
penya esperdenya

nuse pas :S
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Somnis paranoiks

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
oinu

oinu


Nombre de missatges : 140
Data d'inscripció : 24/02/2008
Edad : 32
Ubicació : En el rako fosk de la teva avitasio!!!

Somnis paranoiks Empty
MissatgeAssumpte: Somnis paranoiks   Somnis paranoiks Icon_minitimeDl Mar 24, 2008 12:46 am

krek k no sok lunik a k kuan dorm te uns somnis i k els analitzes no tenen ni kap ni peus dons jo en vai tenir un fa pok ( kosa k en pau no li agrada mol pero eno )

I tot komença kuan estava jo em una tia k la traktava kom si fos la meva novia ( k ja em diras si no e tingut novia; i ames no la kunaixia d re ) li dik k men tink danrma pk la poli em parceguia ( tempok em preguntis el motiu pk no en tink ni idea) i aixo k se makosta en "ruffi" em els cavells verds i li dik :

- Tu pau k k tink k fer per entra a la vostra vanda de pirates? ( ell no era el gefe, era un mandao).

- Dons tens de anar a vusakar el kofre vermell, k es el k em fet tots ( k ja em diras kin kofre vermell sera )

i allo k em teletransporto i em vei em tersera persona, em la prespektiva des de dalt i jo k tiro i vai buskan el kofre vermell kuan em trovo una persona k estava en perill i sense kap motiu lajudo, i kuan ens eskapem ma ve un flashback i ma trovo un altre kom em la tia digenli adeu, amb una llança a la ma, i en pau em diu:

- Eloi tenim k marxa

jo li dik adeu a la tia i per perarmala agafo, separo la llança en tres ( com si sapigues de tota la vida k fos demontabla) la deixo a terra i em tresllado a devan duna moto, i puju i veig en pau i tota la tripulacio a sobre de motos i komençem a anar a contradireccio fen ziga-zagues.

I aixi s'acava

Ja se k es una paranoia mol grosa pero ma fet gracia esplikarla XD
Tornar a dalt Ir abajo
razgriz
Admin
razgriz


Nombre de missatges : 352
Data d'inscripció : 24/02/2008
Edad : 33
Ubicació : molt lluny d'aquí a l'altre banda del mon

Somnis paranoiks Empty
MissatgeAssumpte: Re: Somnis paranoiks   Somnis paranoiks Icon_minitimeDl Mar 24, 2008 2:11 am

aket somni vol dir:
1.- vols una novia, encara ke no la coneguis de res
2.-t'agrada One pice.
3.- En ruffi es toca els cavells depres de treures els mocs amb els dits.
4.- en ruffi es diu pau?!?!?
5.-busca va amb "v"
6.-pos sera vermell xk no el confonguis amb altres cofres (si es logic)
7.-massa RO... (teleport, 3 persona...)
8.- els flaixbacks son al pasat, si aixo no t'avia pasat era una premonicio...
9.-En pau donant pressa? XDD
10.- llança ke se separa.... fa poc as vist el calvitu de bleach lluitan contre l'ichigo no?
11.- en pau es un moteru clarament XDDD

conclusio.... go psicoleg!!! XD

PD: 12.- si, m'avurreixo un ou XDD
Tornar a dalt Ir abajo
Jess

Jess


Nombre de missatges : 176
Data d'inscripció : 24/02/2008
Edad : 33
Ubicació : Al país de les piruletes *-*

Somnis paranoiks Empty
MissatgeAssumpte: Re: Somnis paranoiks   Somnis paranoiks Icon_minitimeDl Mar 24, 2008 2:22 am

XD

Putu Sisu Xd
Tornar a dalt Ir abajo
oinu

oinu


Nombre de missatges : 140
Data d'inscripció : 24/02/2008
Edad : 32
Ubicació : En el rako fosk de la teva avitasio!!!

Somnis paranoiks Empty
MissatgeAssumpte: Re: Somnis paranoiks   Somnis paranoiks Icon_minitimeDt Mar 25, 2008 8:15 pm

no se sisu si el k e sumiat es el k tu dius pero ma auries de abe vis la kara k em va kada kuan em vai despera XD a i per cert, si tavurreixes un ou, tant kom per pusarse a travalla ¬¬'


P.D. per travallar per avurrimen.... et recumanu k tu tamb vagis al pscicoleg
Tornar a dalt Ir abajo
razgriz
Admin
razgriz


Nombre de missatges : 352
Data d'inscripció : 24/02/2008
Edad : 33
Ubicació : molt lluny d'aquí a l'altre banda del mon

Somnis paranoiks Empty
MissatgeAssumpte: Re: Somnis paranoiks   Somnis paranoiks Icon_minitimeDc Mar 26, 2008 7:27 pm

no confonguis avurrirse mol i se capas de treballar x guanya pasta en teni problemes psicologics....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Somnis paranoiks Empty
MissatgeAssumpte: Re: Somnis paranoiks   Somnis paranoiks Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Somnis paranoiks
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
penya esperdenya  :: altres :: pranaoies-
Canviar a: